تحقیق عوامل پيشرفت از زبان حضرت آيت الله خامنه ای

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع  عوامل پيشرفت از زبان حضرت آيت الله خامنه ای ،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
رهبر معظم انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه نخبگان باید ‌حرکت در مسیر پیشرفت را بدون مأیوس شدن در برابر سختی ها ادامه دهند تصریح کردند ملت و کشور ایران در مسیر پیشرفت و حرکت به سوی آرمانها قرار گرفته است و نخبگان باید سهم و وظیفه خود را در این مسیر ادا کنند. 
رهبر انقلاب اسلامی حضور در جمع نخبگان و برگزیدگان استان یزد را همانند سایر دیدارها با نخبگان شیرین و لذت بخش دانستند و افزودند: برگزاری چنین نشست هایی یک جنبه واقعی و کاری و یک جنبه نمادین دارد که جنبه واقعی آن تشکر از قشر نخبه و قدرشناسی از آنان است. 
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: جنبه نمادین این نشست، حامل این پیام است که اگر ملت ایران و جوانان و همچنین مسئولان خواهان پیشرفت و حرکت پرشتاب کشور به سوی آرمانهای ترسیم شده هستند باید قدر نخبگان را بدانند و جایگاه آنان را در کشور حفظ کنند. 
ایشان استفاده از امتیاز نخبگی برای سود رساندن به مردم و جامعه را موجب جلب رضایت خداوند دانستند و تأکید کردند: نخبگان در عرصه های مختلف باید با اتکاء به تواناییها و حفظ استقلال و عزت خود،‌حرکت در مسیر پیشرفت را بدون مأیوس شدن در برابر سختی ها ادامه دهند و متوقف نشوند. 
رهبر انقلاب اسلامی تصریح کردند ملت و کشور ایران در مسیر پیشرفت و حرکت به سوی آرمانها قرار گرفته است و نخبگان باید سهم و وظیفه خود را در این مسیر ادا کنند....

دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 3225 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:87 کیلوبایت

 قیمت: 26,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.